Wil je graag een rondleiding in onze school? Heb je vragen over onze werking of onze visie?
Wij vertellen je graag meer over onze school!

Maak een afspraak

Voorkeur scholen doorgeven

Geef in maart je je favoriete scholen door via www.ronse.be/kies-je-basisschool.

Kies meer dan 1 school, want misschien is er geen plaats in je favoriete school. Je kan kiezen voor maximum 3 scholen, in volgorde van voorkeur.

Bevestiging schoolkeuze

In april ontvang je een brief waarin staat in welke school je kan inschrijven.

Meestal is dit de favoriete school. Maar als er niet voldoende plaats is in je favoriete school, kan het ook de school van je tweede of derde keuze zijn.

De afstand tussen het adres van de school en het officiële domicilie-adres van het kind is bepalend: wie dichter woont, heeft voorrang.

Inschrijven

In april/mei schrijf je je kind in de toegewezen school in. Neem contact op met de school. Neem zeker de volgende documenten mee bij de inschrijving: de brief van toewijzing, de Kids-ID kaart van uw kind en uw eigen identiteitskaart.